torsdag den 5. januar 2012

Til mosters dreng.. :)

Jeg har faktisk efterhånden i et godt stykke tid, haft stof liggende til en muleposetaske, i eget design, til min nevø. Endelig, har jeg fået den syet i dag. Så skal jeg bare i krig med min nieces muleposetaske, som skal være et nummer mindre, da hun selv skal kunne slæbe den med i skole.. :o) Jeg havde fået frie hænder, til selv at vælge stoffet, af min søster, så jeg håber bare at både børn og forældre kan lide det... xx
Nå, men resultatet af den første muleposetaske, kommer i billeder her:
Forsiden, hvor jeg har broderet hans navn i korssting, med bomuldsgarn.

Og så lige et lille detalje billede tæt på. Synes selv det er en fed detalje med den limegrønne skrift.

Bagsiden.


Lige et par ekstra detalje billeder, bare fordi........

Muleposetasken er syet i hør, fordi jeg synes det er et fantastisk lækkert stof. Nu vil jeg så gå igang med at klippe ud til den næste, og forhåbentlig sy den imorgen, så de efterhånden kan få dem. De har jo faktisk ventet et pænt stykke tid på dem nu.

2 kommentarer:

  1. Den er rigtig sej.....glæder mig til at vise den frem i børnehaven.....

    SvarSlet
  2. Det er jeg glad for du synes Mathias - Jeg glæder mig også til at give dig den ;o)

    SvarSlet