søndag den 8. januar 2012

Jeg har en drøm..!!

Igår, var vi hjemme og besøge mine forældre. Min mor havde lige invisteret i en ny symaskine, og selvfølgelig kriblede det i mine fingre, for at få lov og prøve. Det skulle jeg nok aldrig havde gjort. JEG VIL OGSÅ!!! Så kan man virkelig mærke, at det "bare" har været en billig maskine til 500 kr jeg har fået for 3 år siden.
Nå, men det korte af det lange er, at på dette her bord:

Ville jeg noget gerne have denne her til at stå, istedet for denne:

Nu må vi se, måske bliver min drøm til virkelighed engang...!!! 

1 kommentar:

  1. Jeg kan godt forstå du drømmer, det er dejligt med en god symaskine. Så begynd at spare sammen, måske ser du en dag et godt tilbud. jeg kender faktisk flere som har købt brugte maskiner ved Guldager i århus. Det har været gode maskiner til lidt billigere penge end en helt ny.
    Dejligt at høre at din mor har købt ny maskine, hun har jo snakket om det noget tid.

    SvarSlet