lørdag den 7. januar 2012

På pindende...!!

Nu er det jo ikke kun symaskinen jeg elsker at lege med, det er også strikkepindende. Og faktisk også det jeg er bedst til, hvis jeg selv skal sige det. :o)
Jeg er teststrikker for min datters tidligere dagplejer, som selv laver hendes opskrifter, og lige nu har jeg et fantastisk projekt på pindende:
Materialet er tynd uld. Det er noget lidt underligt garn at strikke med, hvis man ikke er vant til det, men resultatet er super fedt. Inden det bliver vasket, er det lidt fedtet og stift, og dufter af spindemiddel.
Indrømmet, den var lidt svær at komme igang med, da jeg bare skulle strikke ret, ret, ret, og det kommer hurtigt til at kede mig lidt, så jeg har også haft lidt andre projekter på pindende imens. Bl.a. en tyk vamset trøje i uldgarn, til min dejlige niece i julegave. (Som jeg selvfølgelig glemte at få taget billeder af)
Men nu sker der lidt mere, med masker der hviler, nogen der skal vendes osv. så nu glider det nemt henover pindende, og jeg glæder mig til den er færdig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar