onsdag den 28. december 2011

Min julegave..!!

Jeg var så heldig, at under træet, lå der 2 helt fænomenale bøger, til mig:
Jeg havde ønsket mig "homemade", men ironisk nok, er det nok den anden jeg bliver mest glad for. Der er SÅ mange lækre ting i.
Der var stof (som var klippet ud) og knapper med til tasken på forsiden, så den har jeg hygget mig med at sy i juledagene:



Og som man måske kan se på det nederste billede, så ønsker jeg mig rigtig meget en ny symaskine (Den skæve syning, som skulle havde været lige - men, som insisterede på, at blive ved med at være skæv og hakket, uanset hvor mange gange jeg pillede op og syede igen - ØV)...!

2 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig julegave, hvem er lige så praktisk at klippe ud til den første ting ?
    Knus

    SvarSlet
  2. Det var med selve bogen - en gave fra forfatteren.. :) Fantastisk..

    SvarSlet