mandag den 19. december 2011

Katten skal vel også mærke, det er jul...?!

Igår havde jeg en rigtig dejlig KREAnita-dag.. Det er jo altid dejligt, at "få lov" (ikke altid det lige passer ind i resten af familiens planer) til at bruge nogle timer i sit krea-hjørne.. Men men, jeg har i et stykke tid gået og tænkt på at lave en lille pude til min søde kat, som ELSKER at ligge i vindueskarmen.. Så da Datteren, ville blive hjemme hos farmor og farfar, efter et, som altid, hyggeligt formiddagsvisit, og sønnike blev lagt i barnevognen, så jeg mit snit til at kravle i hjørnet.. :) Og hvad fandt jeg så i gemmerne?! Rodede lidt i en bærepose med stofrester, jeg har fået af min svigermor, og op af den, dukkede der sørme disse:

Fantastisk, tænkte jeg, og fik lyn-snart omsat nogle af disse 4-kanter til denne pude:
Den passer perfekt i vindueskarmen, mellem alle nisserne, (som katten ikke er helt tilfreds med, og på mystisk vis havner på gulvet flere gange om dagen) på hans faste ligge plads. Katten, som i øvrigt hedder Svante, er selvfølgelig, ganske vild med denne pude, men at tage billede af ham mens han sidder på den, ender sådan:

Ja ja, sådan kan det jo gå.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar