torsdag den 1. marts 2012

Vikle, vikle, vikle - og så lige vikle lidt mere..!!

Nu tror jeg sørme, at jeg endelig fandt fidusen. Jeg har viklet garn til den helt store guldmedalje (hvis jeg selv skal sige det). Og endelig blev resultatet noget jeg selv er tilfreds med. For at sige det mildt, har de første, mange, forsøg sandelig ikke været for kønne, men, det har jeg ikke taget billeder af - det var simpelthen for pinligt. Men sådan ser det færdige resultat af indholdet i min strikkekurv, lige pt. ud.

Det mørkeblå garn, kan måske genkendes fra et tidligere indlæg. Det er det lækreste tynde uldgarn, som jeg er ved at strikke en cardigan til mig selv i. Jeg teststrikker den for min datters tidligere dagplejer, som laver hendes egne opskrifter. Har dog lige holdt nogle ugers pause - da jeg har haft lidt problemer med mine håndled, men er i fuld sving igen.

Det mellemblå, har jeg hæklet/strikket en kaskethue af, til min søns dagplejer. Der var jeg så lidt for hurtig, for gav hende den, inden jeg fik taget billede af den. Men følg linket til opskrift her.

Det lyseblå, er jeg igang med at strikke strømper af til min søde nevø, som ELSKER "glidestrømper", og når han gør det, skal han selvfølgelig også have det. :o)

2 kommentarer:

  1. tænk jeg var lige ved at tro at du havde været ude og købe garn til den kjole....

    SvarSlet
  2. hehe Gitte - gid det var så vel...!! :o)

    SvarSlet